مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 02:452021-07-30سياسي

عملکرد موفق جهاد دانشگاهی در جذب مشارکت های دانشجویی


رییس دفتر استانی نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جهاددانشگاهی در تعیین سرنوشت کلی نظام موثر است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس دفتر استانی نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جهاددانشگاهی در تعیین سرنوشت کلی نظام موثر است، گفت: جهاد در حوزه جذب مشارکت‎های دانشجویی در جامعه به موفقیت‎های فراوانی دست یافته است.

سعید صفی در گفت وگو با ایسنا در خصوص فعالیت های شاخص جهاددانشگاهی در حوزه های علمی، پژوهشی، آموزشی و .

، اظهار کرد: همان طور که از نام جهاد دانشگاهی مشخص است، باید اقدامات این نهاد برآمده از بطن دانشگاه و به صورت کاملا جهادی باشد، خوشبختانه جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در حوزه های ذکر شده تاکنون عملکرد موثری داشته است.

رییس دفتر استانی نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نیروهای جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، جوانانی علاقه مند به فعالیت در حوزه های فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و .

هستند، افزود: این نیروها باید از لحاظ علمی و مهارتی تقویت شوند، همچنین آن ها دوره های تخصصی را بگذرانند تا هدایت صحیح فکری و عملی برای آنان صورت بگیرد و نیروهایی متخصص و متعهد برای آینده تربیت شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد موفق جهاد دانشگاهی در جذب مشارکت های دانشجویی

عملکرد موفق جهاد دانشگاهی در جذب مشارکت های دانشجویی