مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 02:102021-07-30بين الملل

وزارت خزانه داری آمریکا نیروی پلیس کوبا را تحریم کرد


وزارت خزانه داری آمریکا روز جمعه از وضع تحریمهای جدید علیه نیروهای پلیس ملی کوبا و رییس و معاون این نهاد انتظامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اسپوتنیک، دفتر کنترل داراییهای خارجی وابسته به وزارت خزانه داری ایالت متحده روز جمعه اعلام کرد که طبق قانون ماگنیتسکی پلیس انقلابی ملی کوبا و رییس و معاون این نهاد انتظامی، اسکار کالیاس والکارسی و ادی سییِرا آریاس به فهرست تحریمهای خود افزوده است.

این در حالی است که هفته گذشته نیز مقامات واشنگتن وزیر نیروهای مسلح انقلابی کوبا را به همراه بریگاد ویژه وزارت کشور آن تحت تحریم قرار داد؛ اقدامی که به گفته جو بایدن رییس جمهور آمریکا تنها نقطه آغاز اقداماتی است که به زعم وی، عوامل رژیم کوبا را که در سرکوب مردم دست داشته اند! هدف قرار می دهد.

برونو رودریگز وزیر خارجه کوبا نیز در واکنش به این تحریمها اعلام کرد که هاوانا تحریم های جدید ایالات متحده علیه وزارت کشور و ارتش کوبا را محکوم می کند.

رودریگز در یک پیام توییتری نوشت: من تحریم های بی پایه و افترا آمیز دولت ایالات متحده علیه آلوارو لوپز مییِرا و بریگاد ویژه ملی را رد می کنم.

[دولت آمریکا] بهتر است قانون ماگنیتسکی را به دلیل سرکوب نظام مند و خشونت پلیس [در ایالات متحده] که جان 1021 نفر را در سال 2020 گرفت، در مورد خود به اجرا گذارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خزانه داری آمریکا نیروی پلیس کوبا را تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا نیروی پلیس کوبا را تحریم کرد