مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 19:402021-07-30حوادث

باز شدن یکباره زمین و سقوط پدر و فرزند هفت ماه در چاه فاضلاب


معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد گفت: به دلیل باز شدن ناگهانی زمین یک مرد به همراه دختر هفت ماهه اش به درون چاه فاضلاب منزل خود سقوط کردند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد گفت: به دلیل باز شدن ناگهانی زمین یک مرد به همراه دختر هفت ماهه اش به درون چاه فاضلاب منزل خود سقوط کردند.

آتشپاد دوم مهدی رضایی با بیان این مطلب گفت: عصر روز گذشته در پی تماس تلفنی با سامانه 125 و اعلام گزارشی مبنی بر سقوط یک مرد و دخترش به داخل چاه فاضلاب منزلی ویلایی در حومه مشهد، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله گروه های امداد و نجات و پشتیبانی ایستگاه های شماره 9 و 39 را به محل حادثه در حوالی تپه سلام واقع در جاده مشهد به فریمان اعزام کرد.

وی افزود:با حضور تیم تخصصی امداد و نجات در محل مشخص شد ،مردی حدودا 40 ساله که دختر هفت ماه اش را در بغل داشته و به دلیل گرمی هوا در حیاط منزل ویلایی اش زیر درخت نشسته بود که به یکباره زمین دهان باز کرده، او و فرزند در آغوش اش به داخل چاه فاضلاب سقوط کردند که بلافاصله نجاتگران آتش نشانی اعزامی از مشهد این مرد و دختر را که در عمق 5 متری چاه در شرایطی ناپایدار آویزان شده بودند،فیکس کرده،به سطح زمین منتقل و از مرگ حتمی نجات دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز شدن یکباره زمین و سقوط پدر و فرزند هفت ماه در چاه فاضلاب

باز شدن یکباره زمین و سقوط پدر و فرزند هفت ماه در چاه فاضلاب