مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 19:202021-07-30اقتصادي

قیمت بالای بلیت هواپیما و جلسه ای که برگزار نمی شود!


در شرایطی که بیش از یک ماه از گرانفروشی بلیت هواپیما از سوی ایرلاین ها می گذرد، بارها و بارها جلسه شورای عالی هواپیمایی کشوری به تعویق افتاده و مشخص نیست چرا تکلیف این افزایش قیمت روشن نمی شود؟ - در شرایطی که بیش از یک ماه از گرانفروشی بلیت هواپیما از سوی ایرلاین ها می گذرد، بارها و بارها جلسه شورای عالی هواپیمایی کشوری به تعویق افتاده و مشخص نیست چرا تکلیف این افزایش قیمت روشن نمی شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت های هواپیمایی از ابتدای تیر ماه سال جاری بدون داشتن مصوبه ای اقدام به افزایش قیمت بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی تا حدود 30 درصد کردند و تا کنون توضیحی بابت این افزایش قیمت نیز نداده اند.

از سوی دیگر با وجود اظهارات و هشدارهای مسئولان وزارت راه وشهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری، تا کنون هیچ برخوردی با شرکت های هواپیمایی نشده و قیمت بلیت هواپیما به نرخ مصوب سابقش نیز برنگشت.

اتفاق دیگری که رخ داد اینکه از همان هفته های نخست این افزایش قیمت، به گفته مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری قرار است به زودی جلسه شورای عالی هواپیمایی کشوری برگزار و تکلیف قیمت بلیت هواپیما روشن شود اما هر روز به روزی دیگر و هر هفته به هفته دیگر موکول شد و تا کنون هیچ کدام از مسئولان دلیل به تعویق افتادن جلسات متعدد هماهنگ شده شورای عالی هواپیمایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت بالای بلیت هواپیما و جلسه ای که برگزار نمی شود!

قیمت بالای بلیت هواپیما و جلسه ای که برگزار نمی شود!