مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 19:152021-07-30اقتصادي

وضعیت سفرهای مردم در هفته گذشته +جزییات


در هفته گذشته در حالی که آمارها نشان دهنده کاهش یک درصدی ترددهای بین استانی وسایل نقلیه بودده اما تعداد خودروهای پلاک شخصی ثبت شده در محورهای مواصلاتی  مختلف بیشتر هم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته نخست مرداد ماه و براساس جدیدترین گزارش مرکز مدیریت راه های کشور از تحلیل وضعیت تردد وسایل نقلیه مختلف در بازه زمانی یکم تا هفتم مرداد ماه، متوسط تردد روزانه بین استانی یک میلیون و 648 هزار و 71 وسیله نقلیه بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد کاهش و نسبت به هفته گذشته یک درصد کاهش را داشته است.

البته آمارهای دیگری نشان می دهد که مردم سفرهای خود را در این ایام کاهش ندادند چرا که در همین بازه مورد بررسی حدود 9 میلیون و 145 هزار پلاک یکتا (هر پلاک یکبار در نظر گرفته شده باشد) در محورهای مواصلاتی مشاهده شده که بیشتر از همین آمار در هفته پایانی تیر ماه بوده است.

این خودروها عمدتا متعلق به استان های تهران و البرز با سهمی بیش از 20 درصد بوده و پس از آن خودرو استان های خراسان رضوی، فارس، اصفهان، مازندران و گیلان در رتبه های بعدی قرار می گیرند.

از سوی دیگر ورود و خروج وسایل نقلیه در استان های مختلف نشان می دهد که ترددها در در استان های هرمزگان 9 درصد، یزد هشت درصد، کرمان هفت درصد و کرمانشاه پنج درصد نسبت به هفته گذشته افزایش یافت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت سفرهای مردم در هفته گذشته +جزییات

وضعیت سفرهای مردم در هفته گذشته +جزییات