مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 17:352021-07-30اقتصادي

چرا مرغ گران شد؟/ تناقض در آمار تولید و عرضه!


نایب رییس کانون سراسری مرغداران گوشتی با اشاره به دلایل گرانی مرغ گفت: اگر نظارت انجام و بازار کنترل نشود بعید است شرایط بهبود یابد.

- حبیب اسدالله نژاد، نایب رییس کانون سراسری مرغداران گوشتی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره دلایل افزایش قیمت مرغ در بازار به 43 تا 45 هزار تومان گفت: متأسفانه آمار جوجه ریزی و وضعیت مرغ در بازار با حجم ورودی آن در تضاد و تناقض است.

وی درباره اینکه گفته می شود تولید کاهش یافته و کمبود عرضه دلیل این گرانی است، افزود: مرغ کم است اما نبود نظارت و انحراف در توزیع و دلال بازی هایی که در این حوزه وجود دارد، و همچنین عرضه وسیع در قالب بسته بندی و قطعه بندی با قیمت های عجیب و پر سود به این مساله دامن زده و باعث گرانی شدید مرغ شده است.

اسدالله نژاد با اشاره به اینکه گرانی مرغ ربطی به تولیدکنندگان ندارد، تصریح کرد: این روزها همه حتی مرغ فروشان که هیچ اطلاع و ارتباط مستقیمی با مرغداران ندارند و نمی توانند جلوی تخلفات و گران فروشی همکاران خود را بگیرند، در مقوله مرغ و امور مرغداران دخالت و اظهار نظر غیر مسئولانه و دور از واقعیت می کنند در حالی که تولیدکنندگان نقشی در تعیین قیمت ندارند و بر اساس ساز و کارهای سخت گیرانه تعریف شده نمی توانند مرغ را خارج از شبکه عرضه کنند، کما اینکه در حال حاضر تولیدکنندگان هر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مرغ گران شد؟/ تناقض در آمار تولید و عرضه!

چرا مرغ گران شد؟/ تناقض در آمار تولید و عرضه!