مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 16:452021-07-30بين الملل

اتحادیه اروپا به دنبال اعمال تحریم علیه لبنان است


اتحادیه اروپا اعلام کرده به دنبال اعمال تحریم علیه شخصیت ها و نهادهای لبنانی است.

- به نقل از سوییس اینفو، اتحادیه اروپا به دنبال برقراری ساز و کار قانونی برای اعمال تحریم علیه شخصیت ها و موسسات و نهادهای لبنانی است.

در بیانیه ای که اتحادیه اروپا در ارتباط با ساز و کار تحریم علیه لبنان منتشر کرده، گفته شده که چارچوب در نظر گرفته شده امکان تحریم شخصیت های حقیقی و حقوقی را که در تضعیف حاکمیت قانون در لبنان نقش دارند، فراهم خواهد کرد.

گفته شده این ساز و کار به رهبری فرانسه در اتحادیه اروپا جریان دارد و هدف پاریس از این اقدامات افزایش فشارها بر لبنان جهت تشکیل دولت پایدار است که بتواند اصلاحات اساسی جهت عبور از بحران را به سرانجام برساند.

اتحادیه اروپا در بیانیه خود گفته است: آنچه مهم است اینکه مقامات لبنان اختلافات را کنار گذارند و جهت تشکیل دولتی با ثبات همکاری کنند تا اقدامات لازم جهت بهبود و ثبات ایجاد شود.

به اعتقاد کارشناسان، طی چند ماه گذشته لبنان تبدیل به یکی از موضوعات اصلی در دستور کار شورای امور خارجه اروپا شده بود که برخی از اعضای آن تصمیم گرفته بودند به ویژه بعد از انفجار بندر بیروت در 4 آگوست 2020 به درخواست فرانسه تحریم هایی علیه برخی از سیاستمداران لبنانی که مانع تشکیل دولت می شدند اعمال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا به دنبال اعمال تحریم علیه لبنان است

اتحادیه اروپا به دنبال اعمال تحریم علیه لبنان است