مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 15:052021-07-30حوادث

رودخانه آب ملخ جان دختر 11 ساله را گرفت


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم گفت: ساعت 2:30 بعد از ظهر امروز در تماس تلفنی دهیار و اعضای شورای ‏روستای آب ملخ مبنی بر غرق شدن دختر 11 ساله، - سید نورمحمد موسوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: ساعت 2:30 بعد از ظهر امروز در تماس تلفنی دهیار و اعضای شورای ‏روستای آب ملخ مبنی بر غرق شدن دختر 11 ساله، دو گروه امداد و نجات کوهستان به منطقه اعزام شدند ‏و جست وجو جهت پیدا کردن جسد وی ادامه دارد.

‏  رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم افزود: با توجه به جاذبه های طبیعت آبشار آب ملخ این دختر بچه 11 ساله که به همراه پدر برای عکس گرفتن به داخل رودخانه رفته بود، در اثر بی احتیاطی دچار حادثه شد.

‏  وی افزود: در این حادثه پدر که برای نجات دختر به داخل رودخانه رفته بود از ناحیه پا مصدوم شد و شخص سوم نیز که برای نجات آن ها رفته بود در جریان رودخانه گرفتار صخره ها می شود که به کمک تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر نجات پیدا می کنند.

‏ موسوی عنوان کرد: منطقه گردشگری آب ملخ یا تخت سلیمان یکی از نقاط بسیار خطرناک گردشگری در سمیرم است که ‏تاکنون بیش از50 نفر گردشگر در این نقطه بر اثر بی احتیاطی به داخل رودخانه سقوط کرده اند که حتی جنازه بیشتر ‏آن ها پیدا نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رودخانه آب ملخ جان دختر 11 ساله را گرفت

رودخانه آب ملخ جان دختر 11 ساله را گرفت