مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 14:002021-07-30بين الملل

آلمان: همیشه امکان بازگشت به توافق هسته ای وجود نخواهد داشت


وزیر امور خارجه آلمان مدعی تاخیر ایران در ادامه مذاکرات احیای توافق هسته ای با گروه 1+5 شد و برخی ادعاها علیه ایران را مطرح کرد.

- به نقل از آسوشیتدپرس، هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان در گفتگویی مدعی تاخیر ایران در ادامه مذاکرات احیای توافق هسته ای با گروه 1+5 شد.

وزیر خارجه آلمان در گفتگو با یک نشریه این کشور، تهران را به تأخیر در گفتگوهای هسته ای متهم کرد و مدعی شد که گزینه بازگشت به این توافق برای همیشه در دسترس نخواهد بود.

هایکو ماس در این ارتباط گفت: ایران از یک سو از سرگیری گفت وگوهای هسته ای وین را به تأخیر می اندازد و همزمان، بیشتر از گذشته از تعهدات اصلی این توافق فاصله می گیرد.

رییس دستگاه دیپلماسی آلمان که تاکنون کشورش نتوانسته به تعهدات خود در توافق هسته ای با ایران پایبند بماند، همچنین افزود: ما خواستار بازگشت به برنامه جامع اقدام مشترک هستیم و این اقدام به سود همه طرف ها است.

ادعاهای وزیر خارجه آلمان درباره گفتگوهای هسته ای در حالی مطرح شده که پیشتر سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین المللی در وین گفته بود: آمریکا می خواهد توافق هسته ای را برای مسائل موشکی و منطقه ای گروگان بگیرد.

به گفته نماینده دائم ایران در وین، آمریکایی ها ادعا می کنند که آماده اند به تعهدات خود تحت تفاهم هسته ای برگردند و تحریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان: همیشه امکان بازگشت به توافق هسته ای وجود نخواهد داشت

آلمان: همیشه امکان بازگشت به توافق هسته ای وجود نخواهد داشت