مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 13:352021-07-30سياسي

زهرا شجاعی: برنده انتخابات مردم بودند/ دولت جدید شرایط سختی پیش رو دارد


زهرا شجاعی معاون پیشین امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات تاکید کرد: در حوزه فعالیت زنان، با وضعیت قبل از انقلاب و نقطه مطلوب، فاصله زیادی داریم.

- زهرا شجاعی معاون پیشین امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات تاکید کرد: در حوزه فعالیت زنان، با وضعیت قبل از انقلاب و نقطه مطلوب، فاصله زیادی داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا شجاعی، دبیرکل مجمع زنان اصلاح طلب با حضور در برنامه دستخط سیما، با بیان این که ثبت نامم در انتخابات ریاست جمهوری، برای روشن شدن مفهوم رجل سیاسی بود، گفت: معلوم شد که منظور از رجل فقط مردان نیست؛ منظور شخصیت ها است.

وی برنده انتخابات را مردم دانست و نه احزاب و گروهها و تاکید کرد: فراجناحی بودن دولت به معنای این نیست که هرکسی ساز خودش را بزند.

متن کامل برنامه دستخط با حضور شجاعی بدین شرح است: مهمان ارجمند برنامه این هفته دستخط یکی از بانوان فعال در عرصه سیاسی کشور است.

بانویی که به طیف اصلاحات نزدیک است و به عنوان عضوی از جبهه اصلاحات شناخته می شود.

کسی است که سال 67 تا 84 عضو شورای سیاسی اجتماعی زنان بوده، مشاورت وزیر کشور را برعهده داشته و در دولت اصلاحات به نوعی جایگاهی را که الان معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری است، برعهده داشته؛ یعنی مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زهرا شجاعی: برنده انتخابات مردم بودند/ دولت جدید شرایط سختی پیش رو دارد

زهرا شجاعی: برنده انتخابات مردم بودند/ دولت جدید شرایط سختی پیش رو دارد