مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 12:062021-07-30بين الملل

اردوگاه های سری رژیم صهیونیستی برای حبس فلسطینیان در دل صحرای سیناء


منابع عبری زبان فاش کردند که رژیم صهیونیستی پنجاه سال پیش، از اردوگاه های مخفیانه ای در دل صحرای سیناء برای حبس خانواده های فلسطینی استفاده می کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع عبری زبان با دست یابی به اسنادی محرمانه خبر دادند که رژیم صهیونیستی در سال 1971 بازداشتگاه ها و اردوگاه های کار اجباری در دل شبه جزیره سیناء احداث کرده بوده و از آن برای حبس هزاران تن از شهروندان فلسطینی در شرایطی بد و بدون محاکمه استفاده می کرده است.

روزنامه الکترونیکی رأی الیوم ، امروز (جمعه)، به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد که اسناد مذکور به مدت پنجاه سال ممنوع النشر بوده است.

بر اساس گزارش مذکور، اردوگاه های یادشده در دل صحرای سیناء به دور از دیدگان مردم برپاشده بودند و تل آویو از آن ها برای بازداشت انسان های بی گناه و حبس چندماهه صدها کودک، زن و مرد فلسطینی استفاده می کرده است.

روزنامه مذکور همچنین خبر داد که بدون هیچ گونه سوءظنی به افراد یادشده، آن ها در دو ارودگاه به نام های ابوزانیمه در خلیج سوئز و نحال در دل صحرای سیناء بازداشت بوده اند و اکنون پس از گذشت پنجاه سال از این ماجرا اسناد فاش شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوگاه های سری رژیم صهیونیستی برای حبس فلسطینیان در دل صحرای سیناء

اردوگاه های سری رژیم صهیونیستی برای حبس فلسطینیان در دل صحرای سیناء