مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 11:302021-07-30سياسي

ابهامات و اشکالات طرح صیانت نیازمند بررسی و اصلاح است


عضو ناظر در کمیسیون عالی امنیت فضای مجازی کشور با اشاره به اینکه فضای مجازی یکی از بزرگترین نمادهای تحول جهانی است گفت: ابهامات و اشکالات طرح صیانت نیازمند بررسی و اصلاح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین نوش آبادی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران در خصوص طرح اخیر مجلس تحت عنوان صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی گفت: گسترش فزاینده فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی بویژه شبکه ی جهانی اینترنت و آثار چشمگیر آن در ابعاد زندگی فردی و اجتماعی، و ضرورت سرمایه گذاری وسیع و هدفمند در جهت بهره گیری حداکثری از فرصت های ناشی از آن، در جهت پیشرفت همه جانبه کشور و ارائه خدمات گسترده و مفید به اقشار گوناگون مردم، لزومِ برنامه ریزی و هماهنگی مستمر به منظور صیانت از آسیب های ناشی از آن را، اقتضا می کند.

رییس فراکسیون دیپلماسی بین المللی و منافع ملی افزود: بی شک، پیدایش فضای مجازی در چند دهه ی اخیر یکی از بزرگترین نمادهای تحول جهانی است.

رخدادی که تأثیرات شگرف آن، هر روز در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، امنیتی و دفاعی و عرصه ی ملی و بین المللی نمود بیشتری پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه، مواجهه ی هوشمندانه و مقتدرانه با تحولات پرشتاب این عرصه، برای استفاده از فرصت ها و ظرفیت ها و مقابله با آسیب ها و تهدیدات آن از یک سو و مدیریت، نظار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهامات و اشکالات طرح صیانت نیازمند بررسی و اصلاح است

ابهامات و اشکالات طرح صیانت نیازمند بررسی و اصلاح است