مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 09:452021-07-30سياسي

کارشناسان زوایای مختلف طرح صیانت از فضای مجازی را برای مردم تبیین کنند


امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اینکه ساماندهی و مدیریت فضای مجازی و حفاظت از حقوق کاربران وظیفه هر حکومتی است، گفت: جنجال برای طرح صیانت از فضای مجازی سیاسی کاری است.

- ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اینکه ساماندهی و مدیریت فضای مجازی و حفاظت از حقوق کاربران وظیفه هر حکومتی است، گفت: جنجال برای طرح صیانت از فضای مجازی سیاسی کاری است.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نمازجمعه امروز 8 مرداد ورامین با انتقاد از برگزاری برخی مراسم ختم که در آن ها بدعت ها جای سنت ها را گرفته اند، اظهار کرد: بعضاً مشاهده شده است که در برخی مراسم و مجالس ختم به جای پخش قرآن در فضای قبرستان ها آهنگ پخش می شود و این سوال مطرح است که چرا از اصول و مبانی فاصله گرفته ایم و در این خصوص استدعا دارم به مردم تذکر داده شود؛ اگر مسئولان امر در قبرستان ها هم مسئول هستند چرا به این امور رسیدگی نمی شود.

محمودی با اشاره به اینکه تلاش های خوبی برای تزیینات شهر برای دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم صورت گرفته است، گفت: برنامه های محتوایی و اجرایی خوبی در عید غدیر صورت گرفت که قطعاً باید بهتر شود، مخصوصاً برای کودکان و نونهالان و مسئله اطعام غدیر حال و هوای خوبی پیدا کرد، بسیاری از مؤمنین در خانه های خود و برخی هیئت های مذهبی و مساجد و گروه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسان زوایای مختلف طرح صیانت از فضای مجازی را برای مردم تبیین کنند

کارشناسان زوایای مختلف طرح صیانت از فضای مجازی را برای مردم تبیین کنند