مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 09:152021-07-30اقتصادي

دستگاه های کم کار در ستاد تسهیل به دادستانی معرفی می شوند


قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت:دستگاه هایی که به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید عمل نکنند وعملکرد خوبی در حل مشکلات واحدها نداشته باشند به دادستانی معرفی می شوند.

- به نقل از وزارت صمت، بابک دین پرست در ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید در استان خوزستان که با حضور معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت، دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و جمعی از مدیران کشوری و استانی برگزار شد، بیان کرد: دولت مصمم به حل مشکلات واحدهای تولیدی و خروج صنایع از رکود است و در این مسیر هر مدیر و دستگاهی که همراهی نکند به دستگاه قضا معرفی می شود.

قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: بانک ها یکی از اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هستند و اگر به درستی به وظایف خود عمل نکنند به هیئت انتظامی بانک مرکزی معرفی می شوند تا به تخلف آن ها رسیدگی شود.

دین پرست با اشاره به اینکه در مسیر حل مشکلات واحدهای تولیدی با هیچ دستگاه و ارگانی تعارف نداریم افزود: طبق اطلاعاتی که ارائه شده است از سفر قبلی من به خوزستان تا کنون که بیش از یک ماه می گذرد برخی مصوبات برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان اجرا نشده است و تا زمانی که در استان حضور دارم باید اسامی دستگاه هایی که در استان در انجام مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید همکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های کم کار در ستاد تسهیل به دادستانی معرفی می شوند

دستگاه های کم کار در ستاد تسهیل به دادستانی معرفی می شوند