مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 08:252021-07-30پزشكي

آغاز همکاری بیمه های پایه برای بستری موقت بیماران کرونایی


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از آغاز همکاری بیمه های پایه برای خدمات درمانی بستری موقت بیماران کرونایی در مراکز منتخب خبر داد.

- ایسنا/اصفهان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از آغاز همکاری بیمه های پایه برای خدمات درمانی بستری موقت بیماران کرونایی در مراکز منتخب خبر داد.

مهدی دلاوری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در این طرح بیماران می توانند تعدادی از داروهای بیمارستانی جهت درمان کرونا را از داروخانه های منتخب در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل تهیه و در مراکز معرفی شده در سطح شهر تزریق کنند.

وی افزود: داروخانه های منتخب مورد تایید بیمه در این طرح شامل داروخانه بیمارستان های شهید بهشتی، نقوی و یثربی، کلینیک ویژه اخوان و داروخانه خصوصی دکتر حق پناه در کاشان و داروخانه دکتر شکاری در آران و بیدگل است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تصریح کرد: مراکز مورد توافق برای تزریق نیز شامل بیمارستان های شهید بهشتی، نقوی، واحد خدمات سرپایی بیمارستان یثربی، درمانگاه های شبانه روزی فقیه نراقی، گلابچی در کاشان و بیمارستان سیدالشهدا(ع) و درمانگاه امام خمینی(ره) در آران و بیدگل هستند.

دلاوری گفت: قبل از این طرح، تنها خدمات مورد اشاره در دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدا آران و بیدگل انجام می شد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همکاری بیمه های پایه برای بستری موقت بیماران کرونایی

آغاز همکاری بیمه های پایه برای بستری موقت بیماران کرونایی