مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 08:052021-07-30اقتصادي

بهره برداری از هزار و 700 واحد مسکن محرومین در ایلام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حبیب الله محبی صبح امروز ضمن بهره برداری از هزار و هفتصد واحد مسکن روستایی محرومان ایلام که با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه و جمعی از مسولان استانی به صورت ویدئو کنفرانس انجام شد گفت: عملیات پی کنی 2 هزار واحد انجام و 2 هزار واحد نیز به مرحله اجرای فنداسیون رسیده و همچنین یک هزار و 931 واحد نیز در مرحله دیوارچینی قرار دارد.

وی افزود: تاکنون پرونده 2 هزار واحد سهمیه مسکن محرومان به بانک های عامل استان معرفی شده که از این تعداد یک هزار و 936 مورد عقد قرارداد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام ادامه داد: سهمیه احداث مسکن روستایی طرح ویژه در سال 1400 نیز به مانند طرح مسکن محرومان 2 هزار واحد بوده که برای هر واحد یک میلیارد ریال با سود پنج درصد و بازپرداخت 20 ساله در نظر گرفته شده است.

  وی با بیان اینکه میزان اعتبار تسهیلات بلاعوض نیز 600 میلیارد ریال است گفت: تاکنون بیش از 48 میلیارد ریال آن پرداخت شده و اعتبار مصوب تسهیلات یک هزار میلیارد ریال است که تاکنون حدود 97 میلیارد ریال از این میزان تسهیلات پرداخت شده است.

پرداخت 1120 میلیارد تومان تسهیلات در به سبب وقوع حوادث طبیعی شامل سیل و زلزله آسیب دیده که در مجموع اعتبارات هزینه شده در دولت یازدهم و دوازدهم 1120 میلیارد توم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از هزار و 700 واحد مسکن محرومین در ایلام

بهره برداری از هزار و 700 واحد مسکن محرومین در ایلام