مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 06:102021-07-30اقتصادي

ایجاد مرکز تجاری ایرانیان در شهر «کازان» برای عرضه محصولات دامی و کشاورز


«مراد زبارف» وزیر کشاورزی جمهوری تاتارستان روسیه در دیدار با «کاظم جلالی» سفیر کشورمان در فدراسیون روسیه با اشاره به ظرفیت های بالای کشاورزی و دامداری دو طرف خواستار برقراری همکاری گسترده با ایران شد.

- در دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی جمهوری تاتارستان مطرح شد ایجاد مرکز تجاری ایرانیان در شهر کازان برای عرضه محصولات دامی و کشاورز مراد زبارف وزیر کشاورزی جمهوری تاتارستان روسیه در دیدار با کاظم جلالی سفیر کشورمان در فدراسیون روسیه با اشاره به ظرفیت های بالای کشاورزی و دامداری دو طرف خواستار برقراری همکاری گسترده با ایران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، مراد زبارف با بیان اینکه 1000 شرکت مختلف در زمینه کشاورزی تولیدات دامی در جمهوری تاتارستان فعال است، گفت: سال گذشته به ارزش 288 میلیون دلار به کشورهای مختلف صادرات داشتیم و این جمهوری در زمینه تولیدات دامی و کشاورزی در روسیه مقام اول را دارد.

مراد زبارف گفت: جمهوری تاتارستان در زمینه محصولات حلال فعالیت های گسترده ای دارد و فقط سال گذشته 300 هزار تن محصول حلال تولید شد.

وی خواستار این شد که با تشکیل کارگروهی اولویت های دو طرف مشخص و مقدمات همکاری های در زمینه های کشاورزی و تولیدات دامی آغاز شود و در واقع ایران و تاتارستان تولید مشترک داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مرکز تجاری ایرانیان در شهر «کازان» برای عرضه محصولات دامی و کشاورز

ایجاد مرکز تجاری ایرانیان در شهر «کازان» برای عرضه محصولات دامی و کشاورز