مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 05:552021-07-30پزشكي

توزیع 165 سبد کالا بین بیماران نیازمند همدان


مسؤول مشارکت های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از توزیع 165 سبد کالا بین بیماران سخت درمان نیازمند همدان در عید غدیر خبر داد.

- حمید شاکری صفت در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از توزیع 630 پرس غذای گرم بین بیماران نیازمندان همدان خبر داد و اظهار کرد: این اقدام به مناسب عید غدیرخم با مشارکت خیرین انجام شد.

وی با بیان اینکه 165 سبد مواد غذایی نیز با مشارکت نیکوکاران بین بیماران سخت درمان نیازمند همدان توزیع شد گفت: اهدای بسته های مواد غذایی و غذای گرم به خانواده بیماران سخت درمان نیازمند همدان از سال 94 برای نخستین بار در کشور آغاز شده و خوشبختانه تا به امروز اثرات قابل توجهی داشته است.

مسؤول مشارکت های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از هزینه کرد 17 میلیون و 500 هزارتومان برای تهیه غذای گرم و 33 میلیون تومان برای سبد مواد غذایی توسط خیران خبر داد.

وی بیماران گروه هدف را بیماران سخت درمان مبتلا به سرطان نیازمند بزرگسال، کودکان ناشنوا و کم شنوا، کودکان دارای بیماری قلبی، کودکان دارای اختلال رشد، کودکان دارای بیماری حاد چشمی و کودکان دارای شکاف لب و کام نیازمند دانست.

شاکری صفت گفت: از آنجا که برخی از این افراد توانایی تهیه اقلام غذایی را ندارند و به دلیل بیماری نیز باید تغذیه مناسب داشته باشند، با کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 165 سبد کالا بین بیماران نیازمند همدان

توزیع 165 سبد کالا بین بیماران نیازمند همدان