مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 05:352021-07-30پزشكي

کاهش 14 درصدی استفاده از ماسک در قم


رییس مرکز بهداشت استان قم با ابراز تأسف از کاهش جدی استفاده از ماسک در بین عموم مردم استان تصریح کرد: آمار استفاده از ماسک از 69 درصد در دو هفته قبل به حداکثر 55 درصد در هفته اخیر رسیده است.

-  سیامک محبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با بیان این که تاکنون بیش از 110 هزار دُز واکسن کرونا در استان تزریق شده است اظهار کرد: آغاز واکسیناسیون گروه های هدف جدید در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه مقدمات واکسیناسیون حدود 22 هزار نیروی فرهنگی در استان فراهم و 44 هزار دُز واکسن مورد نیاز برای فرهنگیان جهت تزریق در نوبت های اول و دوم تأمین شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم همچنین از آماده سازی مقدمات لازم برای آغاز واکسیناسیون استادان حوزه و دانشگاه در محل دانشگاه قم خبر داد و گفت: راه اندازی دو مرکز تجمیعی جدید واکسیناسیون در مناطق پردیسان و نیروگاه در دستور کار است، ضمن آن که امیدواریم با همراهی نهادها و سازمان های استانی و علاوه بر این دو مرکز، یک تا سه مرکز تجمیعی واکسیناسیون دیگر نیز در استان راه اندازی شود.

وی ادامه داد: راه اندازی حداقل سه تا پنج مرکز تجمیعی جدید واکسیناسیون در استان، نیازمند همراهی همه دستگاه ها و سازمان ها برای در اختیار قرار دادن فضا، نیرو و تجهیزات بویژه از سوی دستگاه های دارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 14 درصدی استفاده از ماسک در قم

کاهش 14 درصدی استفاده از ماسک در قم