مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 05:252021-07-30سياسي

سهم خواهی گروه های سیاسی پایان ندارد/ «رییسی» به لابی گرها توجه ندارد


نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: سهم خواهی جریان ها، احزاب و گروه های سیاسی پایانی ندارد اما رییس جمهور سیزدهم به این سهم خواهی ها توجه ندارد.

- ، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رییس جمهور منتخب باید چه موضعی نسبت به سهم خواهی برخی از افراد و جناح ها اتخاذ کند، اظهار داشت: با شناختی که از سید ابراهیم رییسی داریم، قطعا وی به سهم خواهی ها و لابی گری ها توجه نخواهد کرد.

وی بیان کرد: دولت آینده باید بداند که ملاک هایی مانند شایستگی، توانمندی، تعهد و کارآمدی افراد برای مجلس شورای اسلامی اهمیت دارد و ما به فردی رأی اعتماد می دهیم که این ویژگی ها را داشته باشد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس تصریح کرد: سهم خواهی جریان ها، احزاب و گروه های سیاسی پایانی ندارد و همواره این سهم خواهی ها آسیب های جبران ناپذیری را به کشور ما وارد کرده است؛ به گونه ای که این سهم خواهی ها شایستگان را خانه نشین کرده است و افراد لابی گری را که معمولاً با ظرفیت های جریان های سیاسی برجسته می شوند، بر کرسی ریاست نشانده است.

راستینه تاکید کرد: توصیه ما به دولت آینده این است که تحت لابی های سیاسی و فشار احزاب و گروه ها تصمیم نگیرند و با انتخاب شایستگان، دولتی تشکیل دهند تا بتوانند دردهای مردم را درمان کنند و به مطالبات مردم پاسخ دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم خواهی گروه های سیاسی پایان ندارد/ «رییسی» به لابی گرها توجه ندارد

سهم خواهی گروه های سیاسی پایان ندارد/ «رییسی» به لابی گرها توجه ندارد