مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 20:402021-07-29فرهنگي

ضرورت افتتاح 65 سینما در روزهای کرونایی چیست؟


مدیرعامل موسسه بهمن سبز درباره افتتاح 65 سینمای تازه تاسیس از سوی حوزه هنری و ضرورت ایجاد آن در شرایط فعلی سینماها گفت: این طرح نتیجه یک مطالعه فنی و تحقیقاتی و اساس آن بر تبدیل سالن های فرسوده و تک پرده قدیمی به پردیس های چندمنظوره و چندپرده مجهز است تا .

- مدیرعامل موسسه بهمن سبز درباره افتتاح 65 سینمای تازه تاسیس از سوی حوزه هنری و ضرورت ایجاد آن در شرایط فعلی سینماها گفت: این طرح نتیجه یک مطالعه فنی و تحقیقاتی و اساس آن بر تبدیل سالن های فرسوده و تک پرده قدیمی به پردیس های چندمنظوره و چندپرده مجهز است تا علاوه بر احیای سینماهای ماندگار سالن های سینمایی برای دوران پساکرونا بازطراحی شوند.

حوزه هنری به تازگی از آغاز به کار 65 سالن سینمایی جدید خبر داده است که از روز شنبه، 9 مرداد به عنوان پایان مرحله نخست طرح توسعه به ناوگان اکران می پیوندند.

سیدمصطفی حسینی - مدیرعامل موسسه بهمن سبز - که کار توسعه سینماهای حوزه هنری را برعهده دارد، درباره ضرورت افتتاح 65 سینمای تازه تاسیس در شرایط کرونایی و رکود سینماها به ایسنا گفت: این طرح از پس یک مطالعه فنی و تحقیقاتی بیرون آمده است.

اساس این طرح بر تبدیل سالن های فرسوده و تک پرده قدیمی به پردیس های چندمنظوره و چندپرده مجهز است، تا در این مسیر ضمن حفظ و احیای سینماهای ماندگار در کشور، س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت افتتاح 65 سینما در روزهای کرونایی چیست؟

ضرورت افتتاح 65 سینما در روزهای کرونایی چیست؟