مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 18:052021-07-29سياسي

توزیع 650 پرس غذا با رمز یا امام رضا(ع) در سیاهکل


به گفته مدیر کانون خدمات رضوی سیاهکل در طول دهه ولایت و در روز عید غدیر با همراهی مردم و خیرین 650 پرس غذا پخته و در بین نیازمندان شناسایی شده و مردم توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیاهکل، عید غدیر یکی از مهم ترین اعیاد ما  مسلمانان در طول تاریخ بوده و دارای اهمیت و اثرات بسیار  زیادی است.

عید سعید غدیر خم یک رخ داد صرفاً  تاریخی و یا یک  گذرگاه جغرافیایی نیست بلکه یک سرفصل اعتقادی است که درون مایه همه طاعت ها از آن منشأ  گرفته و رسالت همه پیامبران در آن مفهوم می یابد به این دلیل  شناخت غدیر از  بنیادی ترین شناخت های اعتقادی برای مؤمنان است که باید به آن توجه شود.

امام رضا (ع) در خصوص اهمیت عید غدیر می فرمایند به خدا سوگند، اگر مردم ارزش روز غدیر را شناخته بودند، روزی ده بار، فرشتگان با آنان مصافحه می کردند و اگر به درازا کشیدن سخن برای من ناگوار نبود، درباره ارجمندی این روز و فضیلت هایی که خداوند متعال به کسانی داده که سیاهکل برگزار شد.

  به گفته، مدیر کانون خدمات رضوی سیاهکل در طول دهه ولایت و در روز عید غدیر با همراهی مردم و خیرین 650 پرس غذا پخته و در بین نیازمندان شناسایی شده و مردم توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 650 پرس غذا با رمز یا امام رضا(ع) در سیاهکل

توزیع 650 پرس غذا با رمز یا امام رضا(ع) در سیاهکل