مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 13:252021-07-29سياسي

پیامی برای درگذشت محمدسرور رجایی


دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در پیامی درگذشت محمدسرور رجایی، نویسنده، پژوهشگر و شاعر افغان ساکن ایران را تسلیت گفت.

- دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در پیامی درگذشت محمدسرور رجایی، نویسنده، پژوهشگر و شاعر افغان ساکن ایران را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، در پیام تسلیت علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور آمده است: هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق.

در روز عید سعید غدیر خم خبر تلخ و ناگهانی ارتحال شاعر و نویسنده متعهد و ارجمند محمدسرور رجایی قلب اهالی فرهنگ را به درد آورد.

هنرمندی که سروده هایش سرور و رجا را در دل ها زنده نگه می داشت، بر اثر ابتلا به بیماری منحوس کرونا بار سفر بست و مسافر آسمان شد.

یاد و نام و آثار ارزشمند این فعال فرهنگی در ذهن و یاد اهل فرهنگ و هنر و ادب کشورهای فارسی زبان علی الخصوص ایران و افغانستان فراموش نمی شود.

عشق به ارزش های والای آیینی و ارادت قلبی او به شهیدان و رزمندگان و مدافعان حرم در تاریخ به یادگار خواهد ماند.

ضایعه تلخ از دست دادن این هنرمند را به تمامی علاقه مندان به فرهنگ و هنر در جمهوری اسلامی ایران و افغانستان تسلیت عرض کرده و از ایزد منان برای آن زنده یاد علو درجات و رحمت واسعه الهی مسالت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامی برای درگذشت محمدسرور رجایی

پیامی برای درگذشت محمدسرور رجایی