مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 12:152021-07-29سياسي

اهدای 35 مورد کمک هزینه ازدواج به زوج های جوان زنجانی


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: همزمان با عید غدیر 35 زوج نیازمند کمیته امداد استان با حمایت و مساعدت این نهاد راهی خانه بخت شده و زندگی مشترک خود را در این روز بسیار مبارک آغاز می کنند.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تبریک فرا رسیدن عید غدیر اظهار کرد: اگر فلسفه غدیر به درستی درک شود عاشورای دیگری تکرار نخواهد شد و مسئله غدیر منحصر به زمان و مکان خاص نبوده و به عنوان یک جریان ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تأکید بر اینکه وظیفه کارگزاران محرومیت زدایی نظام در کمیته امداد، درک صحیح از اهداف غدیر و حرکت بر محور ولایت به ویژه ایفای نقش موثر در حوزه واگذار شده به این نهاد است، افزود: اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و تبیینی برای مددجویان تحت حمایت با هدف بیان فلسفه غدیر و بزرگداشت این روز با عظمت و تأثیرگذار در جریان سازی اسلام ناب محمدی(ص) از برنامه های این نهاد همزمان با این ایام است.

وی اجرای برنامه های فرهنگی، نشست های بصیرتی در بستر فضای مجازی، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع فلسفه غدیر و غدیرشناسی، ارسال مطالب مرتبط با غدیر به دانش آموزان تحت حمایت و.

از برنامه های مهم اجرایی این نهاد در این ایام عنوان کرد و افزود: اجرای طرح احسان علوی به منظور ترویج اطعام غدیر از برنامه های د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 35 مورد کمک هزینه ازدواج به زوج های جوان زنجانی

اهدای 35 مورد کمک هزینه ازدواج به زوج های جوان زنجانی