مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 10:552021-07-29اقتصادي

تفاهم نامه حمایت از شرکت های دانش بنیان با تأکید بر بومی سازی


تفاهم نامه سه جانبه حمایت از توسعه، تجاری سازی فناوری ها و تامین مالی شرکت های دانش بنیان با حمایت هزار میلیارد تومانی همراه اول منعقد شد.

- به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، آیین امضا تفاهم نامه سه جانبه حمایت از توسعه، تجاری سازی فناوری ها و تأمین مالی شرکت های دانش بنیان بین همراه اول، بانک تجارت و صندوق نوآوری و شکوفایی و به همت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول برگزار شد.

طبق این تفاهم نامه مقرر شد همراه اول و صندوق نوآوری و شکوفایی با مشارکت بانک تجارت به حمایت مالی، معنوی و فنی از شرکت های دانش بنیان معرفی شده از سوی مرکز تحقیق و توسعه همراه اول اقدام کنند.

این حمایت ها با تاکید بر شرکت های دانش بنیان و در راستای خرید کالای آماده و ساخت کالاهای مورد نیاز پروژه های تحقیق و توسعه مجموعه همراه اول انجام خواهد شد.

محل اعتبارات لازم برای این حمایت ها از منابع داخلی بانک تجارت بر اساس سازوکار مندرج در تفاهم نامه همکاری فی مابین بانک و صندوق نوآوری و بر حسب توافق همراه اول با شرکت دانش بنیان است.

گفتنی است رایزنی ها و پیگیری های لازم در راستای تسهیل و انعقاد تفاهم نامه مذکور توسط مرکز تحقیق و توسعه همراه اول، صندوق نواوری و شکوفایی و بانک تجارت از پاییز 1399 آغاز و پس از برگزاری جلسات کارشناسی متعدد در تابس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه حمایت از شرکت های دانش بنیان با تأکید بر بومی سازی

تفاهم نامه حمایت از شرکت های دانش بنیان با تأکید بر بومی سازی