مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 09:002021-07-29بين الملل

طرح کره جنوبی برای احیای مذاکرات دو کره با خطوط باز شده


یک مقام وزارت اتحاد کره جنوبی امروز پنج شنبه گفت، سئول در نظر دارد از تماس های احیا شده با کره شمالی برای رایزنی درباره راه های برگزاری مذاکرات مجازی بین دو کره در بحبوحه پاندمی کرونا استفاده کند.

- یک مقام وزارت اتحاد کره جنوبی امروز پنج شنبه گفت، سئول در نظر دارد از تماس های احیا شده با کره شمالی برای رایزنی درباره راه های برگزاری مذاکرات مجازی بین دو کره در بحبوحه پاندمی کرونا استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، چهار خط تماس مستقیم میان دو کره روز سه شنبه وصل شد و این تحول پس از 14 ماه قطعی تماس که در ژوئن سال گذشته به دست کره شمالی در اعتراض به توزیع اعلامیه های ضد پیونگ یانگ از جانب کره جنوبی بود، رخ داد.

یک مقام وزارت اتحاد کره جنوبی گفت: با توجه به شرایط خاص پاندمی کرونا، ما قصد داریم با کره شمالی در مورد برگزاری یک کنفرانس مجازی یا راه های ایمن برای گفت وگوهای حضوری بحث کنیم، به این ترتیب خطوط ارتباطی بین کره ای ترمیم شده می توانند منجر به از سرگیری گفت وگوها شوند.

این مقام تاکید کرد که کره جنوبی فعلا تصمیمی مبنی بر کمک به کره شمالی برای تنظیم و تامین تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری این کنفرانس مجازی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کره جنوبی برای احیای مذاکرات دو کره با خطوط باز شده

طرح کره جنوبی برای احیای مذاکرات دو کره با خطوط باز شده