مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 08:052021-07-29سياسي

صدور کارت منزلت برای پیشکسوتان شیرین سو


شهردار شیرین سو از صدور کارت منزلت شهروندی برای افراد بالای 60 سال این شهر خبر داد و گفت: نیازهای سالمندان صرفاً محدود به سرپناه یا مسائل مالی و پرستاری نیست بلکه یکی از مهم ترین نیازهای آنها عاطفی است و مدیران وظیفه دارند تا اقدامات و برنامه ریزی های .

- ایسنا/همدان شهردار شیرین سو از صدور کارت منزلت شهروندی برای افراد بالای 60 سال این شهر خبر داد و گفت: نیازهای سالمندان صرفاً محدود به سرپناه یا مسائل مالی و پرستاری نیست بلکه یکی از مهم ترین نیازهای آنها عاطفی است و مدیران وظیفه دارند تا اقدامات و برنامه ریزی های لازم را در این مورد انجام دهند.

سید مصطفی موسوی در آیین رونمایی از کارت منزلت شهروندی ویژه پیشکسوتان شهر شیرین سو با اعلام این خبر افزود: سالمندی یک واقعیت اجتماعی است و با توجه به وظیفه اجتماعی شهرداری، ما سعی داریم ورود به سالمندی و گذراندن این مقطع از زندگی شهروندان با کیفیت بهتر و همراه با حفظ شأن آنها باشد.

وی خاطرنشان کرد: همواره بیان شده که سالمندی یک مزیت نیز محسوب می شود چرا که تجارب سالمندان می تواند به شاخص هایی برای ارتقا موضوعات اجتماعی تبدیل شود.

موسوی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) افزود: همواره در آموزه های دینی ما نسبت به احترام و تکریم سالمندان و پدر و مادر تاکید شده است و این موضوع نشان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور کارت منزلت برای پیشکسوتان شیرین سو

صدور کارت منزلت برای پیشکسوتان شیرین سو