مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 07:352021-07-29سياسي

تبیین مفاهیم ولایت و مهدویت هدف نهایی واقعه غدیر است


سرپرست معاونت فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن تبریک فرا رسیدن عید غدیر تبیین مفاهیم ولایت، انتظار و مهدویت را به عنوان هدف نهایی این واقعه برشمرد.

- ، حجت الاسلام محمد قادری صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خطبه غدیر باید به یک بیعت همگانی برای تجدید پیمان دوباره با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بشود.

وی بیان کرد: جشن های غدیر باید به گونه ای برنامه ریزی و اجرا شوند که شرکت کنندگان در آنها در پایان به این نتیجه برسند که ای امام زمان! اجداد ما با جد شما، امیرالمومنین، بیعت کردند و امروز هم روز بیعت ما با شما است و ما با اهل بیت خود، با مال، جان و همه وجود خود با شما بیعت می کنیم و همه وجودمان در اختیار ولایت است که با وقوع این اتفاق کلمه توحید و توحید کلمه محقق می شود.

خصوصیات جشن غدیر موفق سرپرست معاونت فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: در خطبه بلندی که حضرت رسول در حادثه غدیر ایراد فرمودند 23 بار با 23 صفت، حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف خوانده شده و در سه بند به صورت ویژه به مسئله مهدویت پرداخته شده است.

وی با طرح این پرسش که مفاهیمی مثل انتظار، ولایت و مهدویت کجای برنامه های ما برای گرامیداشت غدیر قرار دارند؟ اضافه کرد: جشن غدیری موفق است که به امام زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین مفاهیم ولایت و مهدویت هدف نهایی واقعه غدیر است

تبیین مفاهیم ولایت و مهدویت هدف نهایی واقعه غدیر است