مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 07:052021-07-29اقتصادي

طولانی ترین تونل خاورمیانه در البرز به بهره برداری رسید


طویل ترین تونل خاورمیانه واقع در جاده چالوس در ضلع جنوبی گردنه کندوان در استان البرز به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خیرالله خادمی ظهر پنجشنبه در مراسم بهره برداری از طولانی ترین تونل کشور و خاورمیانه در منطقه 2 آزادراه تهران - شمال اظهار کرد: طویل ترین تونل جاده ای کشور واقع در جاده زیبای چالوس در ضلع جنوبی گردنه کندوان در استان البرز به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: قطعاً امروز به عنوان یک روز ماندگار در صنعت راه سازی کشور ثبت خواهد شد و نقطه عطفی در مهندسی کشور خواهد بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: ما در قالب پروژه های جهش تولید و اقتصاد مقاومتی در سال گذشته 9 پروژه آزادراهی را در اولویت قرار دادیم، این 9 پروژه 612 کیلومتر عملیات اجرایی داشت که باید به اتمام می رسید.

وی با بیان اینکه دو پروژه در سال گذشته به طول 221 کیلومتر به بهره برداری رسید، خاطر نشان کرد: امروز هم یک پروژه آماده عبور است و پروژه خرم آباد به بروجرد به سمت اراک برای چندین روز آینده زیر بار ترافیک می رود.

خادمی با بیان اینکه پیش بینی ما این است، 5 پروژه باقی مانده با پیشرفت فیزیکی 85 درصد به طور متوسط با طول 315 کیلومتر به بهره برداری برسند، گفت: به این ترتیب عملکرد بسیار بزرگی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تدبیر شبکه آزادراهی کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طولانی ترین تونل خاورمیانه در البرز به بهره برداری رسید

طولانی ترین تونل خاورمیانه در البرز به بهره برداری رسید