مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 06:352021-07-29سياسي

دست دوم بودن سی اسکن بیمارستان ماکو شایعه ای بیش نیست


مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو گفت: دستگاه سی تی اسکن مستقر در بیمارستان ماکو دست دوم نیست و با نشر دهندگان این اکاذیب برخورد قانونی خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو گفت: دستگاه سی تی اسکن مستقر در بیمارستان ماکو دست دوم نیست و با نشر دهندگان این اکاذیب برخورد قانونی خواهد شد.

دکتر رحیم صمدی در پی درج خبر و نشر شایعات مبنی بر دست دوم بودن دستگاه سی تی اسکن بیمارستان فجر ماکو در بستر فضای مجازی در گفت و گو با ایسنا گفت: جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع همشهریان می رساند دستگاه سی تی اسکن بیمارستان فجر ماکو، 16 اسلایس ساخت کمپانی توشیبا ژاپن بوده که به قیمت 350 هزار دلار با مساعدت مالی سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو از آذر ماه سال 1398 خریداری و در بیمارستان نصب شده است.

وی تاکید کرد: تمامی مراحل قرار داد، سفارش، خرید، تحویل دستگاه مذکور کاملا قانونی و زیر نظر کارشناسان و بازرسان قانونی صورت گرفته که مستندات مربوطه نیز موجود است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو با اشاره به اینکه این دستگاه موجود در بیمارستان ماکو یکی از پیشرفته ترین و بروزترین دستگاههای سی تی اسکن حال حاضر دنیا است و در دوران سخت کرونایی اصلی ترین نیازهای درمانی بیماران را مرتفع کرد، افزود: هر عقل سلیمی قبول می کند که هر وسیله ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست دوم بودن سی اسکن بیمارستان ماکو شایعه ای بیش نیست

دست دوم بودن سی اسکن بیمارستان ماکو شایعه ای بیش نیست