مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 06:252021-07-29بين الملل

دمشق دخالت ترکیه در امور داخلی تونس را به شدت محکوم کرد


وزارت خارجه سوریه با اشاره به اینکه دمشق برای اقدامات اخیر تونس احترام کامل قائل است، دخالت ترکیه در امور داخلی تونس را به شدت محکوم کرد.

- وزارت خارجه سوریه با اشاره به اینکه دمشق برای اقدامات اخیر تونس احترام کامل قائل است، دخالت ترکیه در امور داخلی تونس را به شدت محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای اعلام کرد: دمشق برای اقداماتی که تونس به تازگی در چارچوب قانون اساسی اش انجام داده، احترام کامل قائل است.

این وزارتخانه در ادامه بیانیه خود ضمن محکومیت شدید دخالت ترکیه در امور داخلی تونس تاکید کرد: سیاست ترکیه تنها از رویکرد افراطی اخوانی که در راستای تخریب کشورها، از بین بردن وحدت ملی آنها و تحمیل برنامه های انحرافی و سیاست های نابودکننده دیگر کشورها و ملت ها تلاش می کند، حمایت می کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: سوریه بر حقانیت ملت ها در تعیین سرنوشت شان و احترام کامل خود برای اقداماتی که به تازگی تونس در چارچوب قانون اساسی اش در پیش گرفته تاکید داشته و اطمینان دارد که دولت مشروع تونس و مردم آن می توانند حرکت به سوی آینده ای را آغاز کنند که تونسی ها خودشان بدون دخالت هیچ حاکمیت سرکش تروریستی آن را تعیین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق دخالت ترکیه در امور داخلی تونس را به شدت محکوم کرد

دمشق دخالت ترکیه در امور داخلی تونس را به شدت محکوم کرد