مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 06:002021-07-29سياسي

قدردانی شهردار تهران از مدیرعامل ایسنا


شهردار تهران در پیامی به مدیرعامل خبرگزاری ایسنا با اشاره به پایان دوره مسئولیتش به عنوان شهردار کلان شهر تهران از مدیران رسانه ای کشور قدردانی کرد.

- شهردار تهران در پیامی به مدیرعامل خبرگزاری ایسنا با اشاره به پایان دوره مسئولیتش به عنوان شهردار کلان شهر تهران از مدیران رسانه ای کشور قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام پیروز حناچی خطاب به علی متقیان آمده است: بی شک نقش همراهی رسانه ها با مدیران و تاثیر آن بر بهبود اوضاع به خصوص در این برهه زمانی بر کسی پوشیده نیست؛ خواه آنگاه که رسانه ها با اطلاع رسانی به موقع به شهروندان موجبات موفقیت مدیران را فراهم کرده و خواه آن زمان که مطالبات مردم را به گوش مدیران می رسانند تا با اخذ تصمیمات به هنگام موجبات رفع مشکلات مردم فراهم شود.

در این میان، در چهار سال گذشته نقش رسانه ها در یاری رساندن به مدیریت شهری بی بدیل تر از هر زمان دیگر بوده است زیرا از یک سو هجوم ویروس منحوس کرونا و از سوی دیگر آشفتگی ذهنی به دلیل تنگناهای معیشتی باعث شد تا ضرورت اطلاع رسانی به هنگام رسانه ها بیش از پیش خود را نشان دهد و این سردرگمی کاهش نمی یافت مگر با درایت و تلاش رسانه ها و در راس آن مدیران رسانه های کشور.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی شهردار تهران از مدیرعامل ایسنا

قدردانی شهردار تهران از مدیرعامل ایسنا