مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 06:002021-07-29سياسي

قالیباف: مسدودسازی پلتفرم ها برنامه مجلس نیست


رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسدود سازی پلتفرم های پرکاربرد مانند اینستاگرام و واتس اپ برنامه مجلس نیست از کارشناسان و فعالان این حوزه خواست تحت تأثیر فضا سازی ها و مطالب خلاف واقع موضع گیری نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمد باقر قالیباف در صفحه کاربری خود در اینستاگرام نوشت: درباره تصمیم نمایندگان محترم مجلس در واگذار کردن طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی به کمیسیون، مطابق اصل 85 قانون اساسی ذکر چند نکته را ضروری می دانم: ⁣⁣1.

عمده ادعاهای مطرح شده درباره طرح مطابق واقع نیست و در طرح وجود ندارد لذا کارشناسان و فعالان دلسوز در نظر داشته باشند که تحت تاثیر فضاسازی ها و مطالب خلاف واقع، پیش از بررسی دقیق موضع گیری نکنند.

⁣ 2.

مسدودسازی پلتفرم های پرکاربرد مانند اینستاگرام و واتس اپ، برنامه مجلس نیست و آنگونه که برخی مطرح می کنند در طرح مذکور وجود ندارد؛ در عین حال بنظر می رسد ابهامات و اشکالاتی در این زمینه وجود داشته باشد که ضروری است حین بررسی طرح، این موضوع بررسی و اصلاح شود.

⁣⁣تصمیم گیری درباره این پلتفرم ها مانند اینستاگرام و واتس اپ که ده ها میلیون نفر از آنها استفاده می کنند و هزاران کسب و کار در آنها جریان دارد از اهمیت زیادی برخوردار است و پیچیدگی های فراوانی دارد و باید در خصوص آنها متغیرهای ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: مسدودسازی پلتفرم ها برنامه مجلس نیست

قالیباف: مسدودسازی پلتفرم ها برنامه مجلس نیست