مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 05:552021-07-29ورزشي

آماده سازی تیم ملی بسکتبال برای المپیک مناسب نبود


بازی با فرانسه بسیار سخت خواهدبود، اما امیدوارم با ارائه یک بازی آبرومند با اختلاف امتیاز کمتری نسبت به بازی با آمریکا ببازیم.

- ایسنا/خراسان رضوی پیشکسوت بسکتبال خراسان رضوی گفت: بازی با فرانسه بسیار سخت خواهدبود، اما امیدوارم با ارائه یک بازی آبرومند با اختلاف امتیاز کمتری نسبت به بازی با آمریکا ببازیم.

مهدی صاحبیان در گفت وگو با ایسنا در خصوص دو بازی نخست تیم ملی بسکتبال ایران در المپیک 2020 توکیو، اظهار کرد: باخت در مقابل چک و آمریکا قابل انتظار بود، اما قطعا می توانستیم بهتر بازی کنیم.

اینکه چرا تیم ملی در تورنمنت های جهانی و المپیک عملکرد خوبی از خود به نمایش نمی گذارد، سوالی است که پاسخی طولانی و چندبعدی دارد.

وی افزود: پتانسیل بسکتبال ایران در حد تیم های خوب جهان است، اما تفاوت ما با چنین تیم هایی در امکانات سخت افزاری، روند آماده سازی، آمادگی بازیکنان و حضور آن ها در کوران مسابقات و بازی های تدارکاتی ملی با تیم های قدر دنیا است.

وقتی نتوانیم تیم ملی را با شرایطی خوب راهی مسابقات کنیم، نباید انتظار پیروزی برابر تیم های آماده دنیا را داشته باشیم.

پیشکسوت بسکتبال خراسان رضوی بیان کرد: معمولا 80 درصد ترکیب تیم ملی ثابت است و فقط یکی دو بازیکن جوان راهی میدان می شوند، اما نکته مهم این است که همین بازیکنان بازی تدارکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی تیم ملی بسکتبال برای المپیک مناسب نبود

آماده سازی تیم ملی بسکتبال برای المپیک مناسب نبود