مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 05:452021-07-29بين الملل

گاف تازه بایدن؛ آقای رییس جمهور، اوباما و ترامپ را قاطی کرد +فیلم


جو بایدن رییس جمهور 78 ساله آمریکا که به دلیل گاف های متعددش درباره سلامت ذهنی او سوالات زیادی ایجاد شده است، این بار در پنسیلوانیا نام باراک اوباما و دونالد ترامپ را قاطی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که مخالفان جمهوری خواه ، این یک موضوع شناخته شده است که رییس جمهور 78 ساله ایالات متحده به دادن مستعد گافهای لفظی و لغزش زبان است و معمولاً به همین خاطر توسط برخی از افراد در شبکه های اجتماعی مورد انتقاد یا تمسخر قرار می گیرد .

بایدن روز چهارشنبه در یک کارخانه شهر لی های ولی ایالت پنسیلوانیا حضور یافت و برای مردم آمریکا درباره خط مشی دولتش به منظور تقویت سیاست کالاهای آمریکایی بخرید ، سخنرانی کرد.

رییس جمهور آمریکا که به مدت هشت سال به عنوان معاون رییس جمهور این کشور در دولت باراک اوباما حضور داشت، در بخشی از این سخنرانی نام اوباما و دونالد ترامپ را با هم قاطی کرد.

بایدن گفت: در سال 2009 در جریان دوره به اصطلاح رکود بزرگ، رییس جمهور وقت از من خواست مسئول مدیریت این بخش شوم، رییس جمهور وقت ترامپ (از من خواسته بود) .

رییس جمهور 78 ساله و دموکرات آمریکا بلافاصله متوجه گاف خود شد و در تلاش برای اصلاح آن گفت: معذرت می خواهم، اشتباه لُپی شد نام رییس جمهور سابق را بردم او بود که باعث .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاف تازه بایدن؛ آقای رییس جمهور، اوباما و ترامپ را قاطی کرد +فیلم

گاف تازه بایدن؛ آقای رییس جمهور، اوباما و ترامپ را قاطی کرد +فیلم