مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 05:052021-07-29اقتصادي

کشتار روزانه مرغ بیش از نیاز استان است/ توزیع روزانه 120 تن مرغ در قزوین


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: مرغ مورد نیاز استان به صورت روزانه رصد می شود و هیچ گونه کمبودی درخصوص تأمین نیاز قزوین وجود ندارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، به نقل از روابط عمومی استانداری، منوچهر حبیبی معاون سیاسی استاندار قزوین در  جلسه ای که به منظور تأمین نیاز مرغ مصرفی در استان در سالن جلسات این معاونت برگزار شد افزود: برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته از سوی ستاد تنظیم بازار استان قزوین نسبت به سایر استان ها در تأمین و توزیع مرغ بسیار مطلوب و اثرگذار بود.

حبیبی افزود: گزارش ها نشان داده که جوجه ریزی توسط مرغداری های در سطح استان افزایش داشته و در تأمین مرغ در هفته ها و ماه های آینده مشکلی وجود ندارد.

حبیبی در ادامه افزود: طبق اخبار و آمار، نهاده های دامی و طیور به اندازه کافی وارد کشور شده است و در همین راستا هماهنگی های لازم درخصوص توزیع نهاده ها در استان صورت گرفته است.

معاون استاندار با تأکید بر همکاری اتحادیه مرغداران و تعاونی ها افزود: در تأمین مصرف روزانه مرغ در استان مشکلی وجود ندارد و نظارت ها به صورت مستمر انجام خواهد شد که در توزیع مرغ اخلالی وجود نداشته باشد.

ان مسؤول عنوان کرد: مرغ مورد نیاز استان به صورت روزانه رصد می شود و هیچ گونه کمبودی درخصوص تأمین نیاز قزوین وجود ندارد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتار روزانه مرغ بیش از نیاز استان است/ توزیع روزانه 120 تن مرغ در قزوین

کشتار روزانه مرغ بیش از نیاز استان است/ توزیع روزانه 120 تن مرغ در قزوین