مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 04:552021-07-29سياسي

تنها راه نجات اقتصاد و کشاورزی زرند و کوهبنان انتقال آب خلیج فارس است


نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه نجات کشاورزی و اقتصاد شهرستان های زرند و کوهبنان انتقال آب خلیج فارس از خط اول به این منطقه است.

- عفت شریعتی کوهبنانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان ضمن تبریک عید ولایت و امامت اظهار کرد: وقت آن رسیده که نمایندگان مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه ای به حوزه انتخابیه اینجانب داشته باشند و مردم درد کشیده شهرستان های زرند و کوهبنان را دریابند.

نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی این روزها با مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی دست و پنجه نرم می کنند که همت بلند نمایندگان را می طلبد تا ضمن همکاری با دولت منتخب و فراهم کردن بستر لازم در راستای کاهش فشارهای موجود گام بردارند.

وی ادامه داد: مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در دوران استقرار نظامی مقدس جمهوری اسلامی، دوران دفاع مقدس، دوران سازندگیبا  کشور، حمایت همه جانبه از انقلاب، خاموش کردن فتنه ها و.

نقش مهمی ایفا کردند؛ به گونه ای که همواره ولایت مداری و حضور به موقع در صحنه و بصیرت خود را به اثبات رسانده اند.

 شریعتی کوهبنانی تاکید کرد: مردم این دو خطه همواره نگاهشان به منویات و فرمایشات حکیمانه و خرمندانه  مقام معظم رهبری است و در انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه نجات اقتصاد و کشاورزی زرند و کوهبنان انتقال آب خلیج فارس است

تنها راه نجات اقتصاد و کشاورزی زرند و کوهبنان انتقال آب خلیج فارس است