مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 04:452021-07-29سياسي

توزیع 3600 کیلوگرم گوشت قرمز در بین خانواده های کردستانی


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان گفت: این مقدار گوشت در دو هزار و 400 بسته از طرف موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) استان قم به دست نیازمندان استان رسید.

- سنندج- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان گفت: این مقدار گوشت در دو هزار و 400 بسته از طرف موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) استان قم به دست نیازمندان استان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامل گلباغی روز پنج شنبه در جمع اصحاب رسانه در حاشیه توزیع این گوشت ها اظهار کرد: دو هزار و 400 بسته گوشت گرم توسط خیرین برنامه سمت خدا و مؤسسه حضرت خدیجه (س) و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به مناسبت عید غدیر در بین دو هزار و 400 خانواده کردستانی توزیع شد.

وی افزود: این بسته های خیرخواهانه در راستای رزمایش های کمک مومنانه و در قالب پنجمین دوره طرح قربانی اول ماه که به همت برنامه تلویزیونی سمت خدا و همکاری و مشارکت مؤسسه خیریه حضرت خدیجه (س) اجرا می شود در هفت شهرستان استان توزیع شد.

گلباغی خاطرنشان کرد: این اقدام خیرخواهانه در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش کمک های مومنانه در دوران کرونایی بوده و خوشبختانه با محوریت کانون های مساجد استان در اختیار خانواده های نیازمند قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 3600 کیلوگرم گوشت قرمز در بین خانواده های کردستانی

توزیع 3600 کیلوگرم گوشت قرمز در بین خانواده های کردستانی