مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 04:302021-07-29اجتماعي

شناسایی منشا تخلیه فاضلاب و تلفات آبزیان در عسلویه


در پی تخلیه فاضلاب هیدروکربنی به کانال منتهی به تالاب نای بند و جنگل حرا و تلفات ماهی، با بررسی کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان عسلویه منشا تخلیه فاضلاب شناسایی شد.

- ایسنا/بوشهر در پی تخلیه فاضلاب هیدروکربنی به کانال منتهی به تالاب نای بند و جنگل حرا و تلفات ماهی، با بررسی کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان عسلویه منشا تخلیه فاضلاب شناسایی شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر اظهار کرد: تخلیه فاضلاب هیدروکربنی از سوی یکی از پالایشگاههای منطقه ویژه اقتصادی پارس در عسلویه به محدوده تالاب نای بند و جنگل حرا ،موجب تلفات ماهی و خسارت به آبزیان شد که بلافاصله بررسی انجام و منشا تخلیه شناسایی و پیگیری قضایی علیه پالایشگاه مذکور آغاز شده است.

فرهاد قلی نژاد گفت :وفق قوانین و مقررات بویژه اصل پنجاهم قانون اساسی هیچ شرکت صنعتی مجاز به تخریب و آلودگی محیط زیست نیست و همه شرکت های صنعتی باید با تجهیزات لازم از ورود آلاینده ها به محیط زیست خودداری کنند و اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر هر گونه تخطی از قانون را پیگیری و خسارت وارده به محیط زیست را مطالبه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان بوشهر، تالاب نای بند و جنگل های حرای آن از اکوسیستم های ارزشمند بوده که حفاظت از این اکوسیستم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی منشا تخلیه فاضلاب و تلفات آبزیان در عسلویه

شناسایی منشا تخلیه فاضلاب و تلفات آبزیان در عسلویه