مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 20:352021-07-28حوادث

کشف 512 تن گندم قاچاق در زنجان


فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف بیش از 512 تن گندم قاچاق به ارزش تقریبی بیش از 25 میلیارد ریال توسط ماموران انتظامی استان در دو هفته گذشته خبر داد.

- رحیم جهانبخش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی پلیس استان با قاچاق کالا خصوصا گندم مأموران انتظامی استان حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی در دو هفته گذشته به کامیون حامل بار گندم مشکوک و آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران انتظامی پس از توقیف کامیون ها در بازرسی از این خودروها بیش از 512 تن گندم فاقد مجوز کشف کردند.

 سردار جهانبخش با اعلام این که ارزش گندم های مکشوفه برابر نظر کارشناسان، بیش از 25 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی از کشف 3 تن مرغ گوشتی خارج از شبکه توزیع خبر داد و گفت: نیروهای انتظامی استان در حین تردد در محور زنجان – طارم دو دستگاه صادر کردند.

 فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن هزار و 330 قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل کشف کردند که متهم به همراه محموله کشف شده با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 512 تن گندم قاچاق در زنجان

کشف 512 تن گندم قاچاق در زنجان