مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 19:152021-07-28بين الملل

وضعیت فلسطین به شدت وخیم شده است


معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل گفت: هتک حرمت مسجدالاقصی، مصادره و تخریب خانه ها، کشتار و زخمی کردن فلسطینی ها بدست اشغالگران ادامه دارد.

- زهرا ارشادی سفیر و معاون نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نشست شورای امنیت در خصوص تحولات خاورمیانه از جمله فلسطین گفت: از جلسه قبلی شورای امنیت تاکنون، وضعیت فلسطین به علت سیاست های غیرقانونی و اقدامات وحشیانه رژیم اسراییل از جمله هتک حرمت مسجدالاقصی، مصادره، تخریب و تصرف خانه های فلسطینیان و همچنین کشتار و زخمی کردن هزاران فلسطینی در کرانه غربی و نوار غزه به دست نیروهای اشغالگر به شدت وخیم است.

وی افزود: مثلاً فقط در جنگ وحشیانه و تمام عیار 11 روزه غزه در ماه می 2021، نیروهای اسراییلی 256 فلسطینی از جمله 66 کودک و 40 زن را کشتند که شامل 13 نفر از اعضای یک خانواده از جمله یک طفل شش ماهه بود که زیر آوار خانه خود مدفون شدند.

معاون نمایندگی کشورمان در سازمان ملل گفت: به گزارش سایت قطره و به نقل ازدفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل، در جریان حملات به غزه تقریباً 2000 فلسطینی شامل بیش از 600 کودک و 400 زن نیز مجروح شدند که برخی از آن ها ممکن است به معلولیت دائمی دچار شوند؛ علاوه بر این، طبق اعلام دبیرکل سازمان ملل، از اول آوریل 2020 تا 31 مارس 2021، نیروهای نظامی و امنیتی اسراییل 21 فلسطینی از جمله 6


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت فلسطین به شدت وخیم شده است

وضعیت فلسطین به شدت وخیم شده است