مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 16:252021-07-28سياسي

حال و هوای حرم و زائران بارگاه امام رئوف در آستانه عید بزرگ غدیرخم


«الحمدالله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه علی بن ابی طالب و اولاده المعصومین صلواه الله علیهم اجمعین»؛ بهترین و کامل ترین ذکری است که پیروان و متمسکین ولایت مولا علی(ع) می توانند در آستانه این روز بزرگ به زبان آورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، هجدهم 18 ذی الحجه مفتخر است به واقعه عظیم غدیرخم، روزی که رسول اسلام(ص) در حجه الوداع خود بر بلندی ایستاد و با قرائت خطابه بلند غدیر، خطاب به حاضران و غایبان خبری بزرگ را اعلام کرد: هر آن کس که من مولای او هستم، پس علی مولای اوست.

در آستانه عید غدیر که دلدادگان مکتب اهل بیت(ع) دور از مشاهد مشرفه، در حسرت ساعتی زیارت زیر ایوان با صفای مولا امیرمؤمنان(ع) در نجف اشرف هستند، به صحن و سرای زائران و مجاوران با وجود همه سختی ‎های روزهای کرونایی، برای بهره مندی از برکات این عید به پابوسی حرم مطهر ثامن الحجج(ع) آمده اند، لباس عید پوشیده و دو یا چند نفره در ساعات منتهی به شب عید، عزم زیارت کرده اند.

در همین فاصله چند متری تا ورودی ها، یکی سربند یا مولا علی(ع) به سر پسرش بسته، برخی دست پر با بسته ای شکلات و شیرینی و لبخند به پیشواز زائران می آیند تا کام شان را به بهانه عید شیرین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و هوای حرم و زائران بارگاه امام رئوف در آستانه عید بزرگ غدیرخم

حال و هوای حرم و زائران بارگاه امام رئوف در آستانه عید بزرگ غدیرخم