مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 14:202021-07-28فرهنگي

گرامیداشت مجازی عید غدیر در مساجد نطنز


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز گفت: به مناسبت گرامیداشت عید غدیر خم در 63 کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان نطنز برنامه های فرهنگی و هنری، - ایسنا/اصفهان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز گفت: به مناسبت گرامیداشت عید غدیر خم در 63 کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان نطنز برنامه های فرهنگی و هنری، به صورت مجازی برگزار می شود.

عباسعلی جهانبانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای جلوگیری از تجمع مردم در مراسم عید غدیر با همکاری 63 کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان نطنز، مراسم گرامیداشت عید غدیر به صورت مجازی برگزار می شود.

وی افزود: برنامه هایی که در این کانون ها برگزار می شود، شامل مسابقات کتابخوانی، طراحی، نقاشی، دل نوشته، مقاله نویسی، تهیه کلیپ و .

است که در فضای مجازی انجام می شود تا از هرگونه تجمع مردم جلوگیری شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و وضعیت قرمز در شهرستان نطنز، تمام فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد و واحدهای تابعه این اداره از طریق بسترهای فضای مجازی انجام می شود.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه های گرامیداشت عید غدیر در شهرستان نطنز، برگزاری محفل شعری با همکاری انجمن شعر و ادب و یادمان نطنز با ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت مجازی عید غدیر در مساجد نطنز

گرامیداشت مجازی عید غدیر در مساجد نطنز