مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 14:052021-07-28اقتصادي

اگر همسرم نبود موفق نمی شدم


اگر خودم تنها بودم در این مسیر قرار نمی گرفتم کمک های همسرم بود که باعث شد تا این مرحله پیشرفت کنم؛ برای اینکه تجربه کسب کنم به مدت یک ماه و نیم در کارگاه های تولیدی استان کار کردم تا با نحوه فعالیت در این عرصه آشنا شوم با کسب این .

- ایسنا/قزوین یک کارآفرین قزوینی گفت: اگر خودم تنها بودم در این مسیر قرار نمی گرفتم کمک های همسرم بود که باعث شد تا این مرحله پیشرفت کنم؛ برای اینکه تجربه کسب کنم به مدت یک ماه و نیم در کارگاه های تولیدی استان کار کردم تا با نحوه فعالیت در این عرصه آشنا شوم با کسب این تجربه در حال حاضر هر مشکلی که برای چرخ های خیاطی کارگاهم پیش بیاید خودم تعمیر می کنم.

الهه سلیمی در گفت وگو با ایسنا در ابتدا با گلایه حمایت نشدن از سوی دولت، اظهار کرد: تا به امروز به واسطه حمایت های همسرم توانستم پیشرفت کنم، در ابتدا تنها یک چرخ داشتم و با گرفتن وام 5 میلیون تومانی یک دستگاه چرخ خیاطی خریدم و مشغول به کار شدم.

وی ادامه داد: مکانی برای کارگاه نداشتم و انباری منزل خود را به کارگاه تبدیل کردم؛ در ابتدای راه به خاطر اینکه پولی برای استخدام خیاط نداشتم به همراه پسر و همسرم شبانه روز مشغول کار بودیم و سفارش می گرفتیم و سود ناچیز حاصل از کار را به خرید تجهیزات اختصاص می دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر همسرم نبود موفق نمی شدم

اگر همسرم نبود موفق نمی شدم