مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 13:552021-07-28سياسي

ضرورت بازنگری در قانون کاربری اراضی در مازندران


امام جمعه بخش لاله آباد شهرستان بابل با بیان اینکه  بازنگری در قانون تغییر کاربری ضروری است، گفت: اگر در قانون تغییر کاربری مازندران بازنگری نشود مازندران سرزمین اشغالی دیگر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل،حجت الاسلام شیخی عزیزی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک دهه از تشکیل این نهاد در این بخش می گذرد و جایگاه نماز جمعه جایگاه مقدسی است که نمی توان باید بر حضور مستمر و مداوم در این فریضه عبادی و سیاسی اهمیت داده و از این فرصت برای حل مسائل و مشکلات مردم استفاده کنند.

وی افزود: با وجود تخصیص بودجه بسیاری از  پروژه ها به علت غفلت برخی از مسؤولان رها شده است، بسیاری از پروژه هایی که نیمه کاره رها می شوند با گذر زمان مستهلک می شوند، از جمله دغدغه های این بخش نبود آنتن دهی و مشکل آب در دو بخش زراعی و شرب بوده است و با توجه به پیگیری های صورت گرفته قرار است در اولین فرصت مشکل مرتفع شود.

  عزیزی ادامه داد: ما در این بخش هم در زمان پربارانی و کم بارانی دچار مشکل هستیم، مشکل اساسی تقسیم و توزیع آب است که سر دهنه های آب به سمت بخش لاله آباد مکانیزه نیست که در آینده نزدیک سر دهنه میله رود، ارچی رود و سلطان بیک رود مکانیزه خواهند شد تا بخشی از مشکلات مردم حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازنگری در قانون کاربری اراضی در مازندران

ضرورت بازنگری در قانون کاربری اراضی در مازندران