مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 13:552021-07-28ورزشي

برگزاری هفتمین کنفرانس پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا در قطر


عضو کمیته پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا از برگزاری هفتمین کنفرانس پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال جام جهانی، در کشور قطر از تاریخ 8 سپتامبر تا 10 سپتامبر 2022 خبر داد.

- عضو کمیته پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا از برگزاری هفتمین کنفرانس پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال جام جهانی، در کشور قطر از تاریخ 8 سپتامبر تا 10 سپتامبر 2022 خبر داد.

توحید سیف برقی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برنامه پزشکی فوتبال در هفتمین کنفرانس فوتبال بر روی موضوعات فوتبال زنان، جوانان، فوتبالیست های تفریحی در هر سنی و فوتبالیست هایی با نیازهای ویژه، تمرکز خواهد کرد.

این برنامه شامل سخنرانی های اصلی، نشست های هم اندیشی، مقاله ها، پوستر و کارگاه های آموزشی بالینی است.

همچنین بر اساس شرایط ویژه کرونایی در جهان، یکی از موضوعات مورد بحث در این کنفرانس، بازگشت به فوتبال با وجود همه گیری کرونا خواهد بود.

وی افزود: قطعا با توجه به تجربیات جدید در شرایط کرونا در فوتبال ایران، نمایندگان کشورمان همانند دوره قبل در چین در سال 2019، نقش به سزایی در ارائه تجربیات فوتبال ایران در پزشکی فوتبال خواهند داشت.

از کلیه دانشگاهیان، کارشناسان و نخبگان کشور در حوزه های تخصصی مختلف دعوت می کنم که در این رویداد مهم که در سال جام جهانی برگزار می شود، مشارکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هفتمین کنفرانس پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا در قطر

برگزاری هفتمین کنفرانس پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا در قطر