مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 12:352021-07-28سياسي

توزیع 6 هزار بسته معیشتی در گیلان


به گفته مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان توزیع و تهیه بسته های معیشتی در این استان ادامه داشته و امروز هم 6 هزار بسته معیشتی در گیلان و در بین نیازمندان توزیع می شو د.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مرحله دوم کمک های مؤمنانه ظهر امروز با همکاری سپاه قدس استان گیلان برای کمک به مردم شریف خوزستان به این استان ارسال شد.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم گیلان وفا و همدلی خود را به مردم خوزستان نشان داده اند، اظهار کرد: مردم گیلان همیشه برای کمک به هم وطنان پای کار هستند و امروز هم 90  میلیارد ریال به مردم خوزستان کمک کردند.

احمد ابراهیمی با اشاره ارسال 92 کانتینر آب در مرحله دوم توسط سپاه قدس گیلان به استان خوزستان گفت: در مرحله اول 143 کانتینر و در مرحله دوم نیز 92 کانتینر به همراه 60 هزار لیتر آب معدنی نیز در مرحله دوم برای کمک به مردم خوزستان ارسال شد.

وی با اشاره به توزیع بسته های معیشتی در بین مردم خوزستان و نیازمندان گیلانی افزود: مردم گیلان در این اوضاع اقتصادی 9 میلیارد تومان کمک کردند که یک میلیارد برای مردم خوزستان و هشت میلیارد باقی مانده نیز متعلق به نیازمندان در سطح گیلان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 6 هزار بسته معیشتی در گیلان

توزیع 6 هزار بسته معیشتی در گیلان