مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 12:152021-07-28اقتصادي

هزینه 20 میلیارد ریالی برای حفاظت از منابع طبیعی سمنان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: یک میلیارد و 760 میلیون تومان ازاعتبارات ملی و 520 میلیون تومان از اعتبارات استانی برای افزایش ضریب حفاظت منابع طبیعی در استان هزینه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، جعفر مرادی حقیقی با اشاره به اهمیت حراست از عرصه های منابع طبیعی اظهار کرد: این اعتباربرای افزایش ضریب حفاظتی، تأمین و تجهیز یگان های حفاظت منابع طبیعی، برقراری گشت، مراقبت و کشیک اطفای حریق در عرصه های منابع طبیعی استان سمنان با صرف و صلاح دولت هزینه شد.

وی با اشاره به گرمای بی سابقه هوا دراستان سمنان در سال جاری، خشک سالی و احتمال آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی استان، تصریح کرد: برگزاری کلاس های آموزشی و فرهنگ سازی حفاظت و توسعه عرصه ای منابع طبیعی در دستور کار قرار گرفته و یگان های حفاظت منابع طبیعی استان و تمام همکاران ستادی و شهرستانی برای مقابله با آتش سوزی های احتمالی در عرصه های ملی منابع طبیعی آمادگی کامل دارند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان یادآور شد: امیدواریم با توجه به هماهنگی های انجام شده با فرمانداری ها، بخشداری ها، شوراهای اسلامی و دهیاران، شاهد هیچ گونه آتش سوزی درعرصه های ملی نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 20 میلیارد ریالی برای حفاظت از منابع طبیعی سمنان

هزینه 20 میلیارد ریالی برای حفاظت از منابع طبیعی سمنان