مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 12:052021-07-28پزشكي

تلاش برای انجام سریع تر واکسیناسیون علیه کروناویروس در شهرستان های استان


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در حال حاضر با توجه به بحرانی بودن وضعیت کروناویروس در کشور و استان، تنها راه مقابله با این ویروس، واکسیناسیون است که باید در اولویت اصلی روسای شبکه های بهداشت و درمان استان قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهرزاد لطفی با اشاره به پیشرو بودن دانشگاه علوم پزشکی شیراز در انجام واکسیناسیون علیه کووید19 در کشور از زمان تحویل تا تزریق، بر به کارگیری تمامی ظرفیت های موجود در این زمینه تاکید کرد.

او با قدردانی از مسوولان سلامت استان به پاس تلاش در مدیریت بحران کروناویروس، اظهار کرد: در روزهای سختی به سر می بریم، ویروس جهش یافته دلتای هندی، سنین پایین را درگیر خود کرده است، به طوری که بیشترین موارد ابتلا و فوت ناشی از کروناویروس به سنین پایین اختصاص دارد، بنابراین در حال حاضر باید با تلاش مضاعف مسوولان و مدیران سلامت استان، واکسیناسیون علیه کروناویروس به سرعت به گروه های هدف تزریق شود.

رییس دانشگاه با بیان اینکه در روز گذشته بیش از 500 بیمار جدید مبتلا و یا دارای علائم مشکوک به کروناویروس در بیمارستان های استان بستری شدند که مجموع بیماران بستری از مرز دو هزار و 500 نفر گذشته است، بر افزایش نظارت ها در ارتقای کیفیت خدمات مراقبتی در بیمارستان ها از سوی مسوولان سلامت تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای انجام سریع تر واکسیناسیون علیه کروناویروس در شهرستان های استان

تلاش برای انجام سریع تر واکسیناسیون علیه کروناویروس در شهرستان های استان