مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 11:502021-07-28اقتصادي

کشف سه انبار آرد در خراسان جنوبی


معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی از کشف سه انبار آرد در بیرجند خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی از کشف سه انبار آرد در بیرجند خبر داد.

علی تهوری، عصر امروز چهارشنبه 6 مرداد به رسانه های گروهی گفت: در راستای نظارت بر شبکه توزیع کالاهای اساسی و شناسایی انبارهای مشکوک نگهداری کالا با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج)، در بازرسی بعمل آمده توسط بازرسان این سازمان، سه انبار آرد غیرمجاز با موجودی 812 کیسه کشف و شناسایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: با توجه به عدم ثبت این انبارها در سامانه جامع انبارها و غیر قانونی بودن آنها، پرونده تخلف این سه انبار تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح استان ارسال گردید.

وی تصریح کرد: بازرسی از انبارهای سطح استان به صورت مستمر با همکاری سایر دستگاه های نظارتی ادامه دارد و در صورت مشاهده هر نوع تخلف با متخلفین در این خصوص برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: از شهروندان گرامی درخواست می کنیم تا در صورت مشاهده هر گونه جابجایی و نگهداری مشکوک انواع کالا به صورت انبوه در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف سه انبار آرد در خراسان جنوبی

کشف سه انبار آرد در خراسان جنوبی